niedziela, 5 maja 2013

3. Holografic Shine 414 Eveline

Już od dawien dawna na mojej lakierowej chciej liście widnieje lakier holograficzny. Jednak nie potrafię się zmobilizować i zrobić zamówienia internetowego, a na sklepowych półkach nie natrafiłam na taki lakier. Ostatnio przez przypadek, w małej drogerii, natrafiłam na lakier Eveline. Oczywiście od razu znalazł się moich łapach. Stwierdziłam,że wezmę go bez względu na cenę. Jakież było moje zdziwienie, gdy przy kasie okazało się,że kosztuje on jedyne 3zł! W drodze do domu co jakiś czas zerkałam jak pięknie się mienią fioletowe i srebrne drobinki. 
Lakier znajduje się w niewielkiej 4,5 ml buteleczce. Świetnie się nakłada, ma bardzo fajną, raczej rzadką, konsystencję, pędzelek jest średniej szerokości, dość elastyczny. Do całkowitego pokrycia spokojnie wystarczą dwie warstwy. 
Po nałożeniu nie mogłam odciągnąć od niego wzroku. Ślicznie błyszczy się w słońcu i ma piękny połysk bez topu. Co prawda, nie jest to prawdziwe holo,nie takie jakie sobie wymarzyłam,ale za cenę 3 zł za lakier spodziewałam się raczej miernego efektu. Pozytywnie mnie zaskoczył. Trwałość też nie jest najgorsza. Bez problemu wytrzymał kilkugodzinne grzebanie się w ziemi przy pracach ogródkowych;)
Jednak,z tego co czytałam na forach, problem jest z jego dostępnością,bo jest to raczej stara kolekcja lakierów. 



Podsumowując, gdyby postawili przede mną wszystkie lakiery z tej kolekcji, bez zastanowienia wrzuciłabym je do swojego koszyka:)




2 komentarze: