wtorek, 14 maja 2013

6. Mały haul + pastelowa galaktyka

W ciągu ostatnich dwóch tygodni kupiłam tyle różności i jestem z nich tak mega zadowolona,że aż muszę się pochwalić:D 


Specjalnie wybrałam się na drugi koniec miasta,by zdobyć nowy piaskowy lakier z GR. Skusiłam się na nr 61- piękny kobalt z delikatnym shimmerem. Stwierdziłam,że nie po to przejechałam tyle,żeby wrócić z jednym lakierem. Więc do mojego 123 dołączył makowy kolega - JJ 110.A że mój biały lakier zestarzał, kupiłam od razu malucha z Miss Selene.

Długo szukałam odpowiedzi na pytanie gdzie mogę dostać lakiery Colour Alike w moim mieście. Na forum znalazłam informację sprzed X czasu,że są w niewielkiej drogerii. Wybór może nie był oszałamiający, miałam do wyboru ledwie kilka lakierów,ale że bardzo chciałam wypróbować jakiś lakier, wzięłam róż nr 163 ('Róż się').
W Pepco za to, zamiast pędzli W7, kupiłam ichni glitter,który od razu przykuł moją uwagę:)


No, i najlepsze:D Wymarzone lakiery Essie! Moje pierwsze (no, drugie, pierwszy- China doll dostałam w spadku,ale kolor nie podbił mojego serca)lakiery z tej firmy. Są piękne, nie mogę na nie się napatrzeć:D Jeszcze ta cena- zapłaciłam za sztukę 14złotych! Chyba wrócę po więcej:)

W związku z nowymi lakierowymi zakupami nie mogłam się zdecydować co użyć pierwsze:) Siedziałam, przeglądałam zdjęcia,aż wymyśliłam. Głownie zależało mi na wypróbowaniu cukiereczków z Essie, więc zdecydowałam się na pastelową galaktykę.
Niestety, nie wyszło tak pięknie jak planowałam i w związku z tym,że po nałożeniu topu nie potrafię poczekać,aż wszystko ładnie wyschnie, na paznokciach porobiłam bruzdy,pofałdowania i inne brzydkie rzeczy:/ No i trochę te gwiazdki nie wyszły. 
Z daleka znośnie to wygląda:)


Użyłam(od lewej): Wibo Extreme nails #425, Essence multi dimension#72 'Found my love', Miss Selene #104, Lovely Gloss like gel #110, Golden Rose #236, Sally Hansen  Salon Complete 'Ballet Rouges',Essence Colour&go#27 'No more drama,Essie 'Bikini so teeny', Essie 'Off the shoulder'





Na serdecznym palcu za bazę robi różowy Essie, a na pozostałych palcach niebieski:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz