piątek, 17 maja 2013

7. Comics nails!

W dalszym ciągu jaram się nowymi Essie:D Postawiłam coś znowu z nimi zmalować i postawiłam na motyw komiksowy:) Przypomniałam sobie,że od x czasu w szufladzie leżą moje farbki akrylowe, których używałam wieeele razy,ale nigdy do mani. Niestety, w kilku miejscach, zwłaszcza na niebieskim Essie, widać prześwity spod białej farbki.  I dzisiaj także nie mogłam usiedzieć na miejscu i już mam w paru miejscach 'wgniecenia' >.< Raczej ten mani długo u mnie nie zagości, ponieważ z szuflady łypie na mnie jeszcze nieprzetestowany piasek z GR.
Boże, powinnam od rana siedzieć i się uczyć, a nie paznokcie malować;p

 



Użyłam: Essence #138 'L.O.L', # 107 ' naughty and pink'

Essence Miami Roller Girl #01 'Bienvenido a Miami', Essie 'Off the shoulder', Essie 'Bikini so teeny'



Wszystko pokryłam topem matującym z Manhattanu ('Pro mat').

Dzięki:D Mam pierwszego obserwatora!:)

2 komentarze:

  1. fajnie to wygląda :)
    a czemu akurat z trójkątem na głowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A nie wiem:p Znajomy kiedyś tak powiedział i bardzo mi się to spodobało;) W dalszym ciągu jeszcze myślę nad nazwą bloga.

      Usuń